4.4K views
Featured 100% full Not resolved
4 comments

Ordered the "The Magic Of Mickey Mouse" Diamonesk Embrace Ring at the beginning of December for my daughter for Christmas .When it got close to Christmas, wondering where my order was (after I ordered my other daughter a music box from them for Christmas and they shipped it to the wrong address but I will write a different compliant for that.

) I looked online to see that they had changed it to not being shipped out until January 31st! Surely if they would have informed me that it would not be available until the next year I would not have ordered it! After calling them and filing a complaint some how, some way they ended up shipping it out earlier and I received it YESTERDAY! but the quality of the ring is HORRIBLE.

100% not the ring they advertised online I will provide a photo of what they sent me, it was so bad. The picture online looked high quality like they used a computer to generate the photo of Mickey on the ring . The ring I received had a poorly hand painted barely recognizable Mickey on it. It looked nothing like the ring I THOUGHT I was paying $119 for .

The quality was at most the quality of a $25 dollar ring. It is so bad I'm wondering if they sent me this one because I complained about them shipping my oldest daughter gift to the wrong address or because I complained about them not being able to ship out the ring until January 31st and not notifying me about it. I just can't believe a company that SEEMED legit would post photos of a ring and then send you something completely different. I will never order from them again and I will be posting this review on every website I can so consumers won't end up jipped and lied to like I was.

look at the photo I provided of what they REALLY send you. Surely if they were honest and posted a real photo of the ring they were selling I would have NEVER paid 119 dollars for it! Just look at the photo, would you? If you order from Bradford Exchange the photo I provided shows you the quality of the products you will receive.

Clearly they believe in FALSE ADVERTISEMENT.

I'm just happy websites like this are available to expose companies like bradford Exchange who take advantage of their customers.There is no excuse!

Review about: The Bradford Exchange Advertisement.

Monetary Loss: $129.

Had an Experience with The Bradford Exchange?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
#1009642

So glad I checked out this site, as was about to place an order!

Anonymous
#774094

Waited a month after repeatedly calling for prepaid sticker to return money clip of poor quality.. Customer service'constantly telling me label was sent..they are all LIARS,,,,,,'Inconciderate,rude,could care less about customer, or even to be GREATFUL to have a job...they shoul all be replaced with conciencious employees....

Anonymous
to Anonymous International Falls, Minnesota, United States #1245969

Did The Bradford Exchange ever resolve the issues you had? I am currently looking into some of the items they have and have come across several reviews that are very good, middle of the road, and out right unsatisfactory. Just very curious.

Francie
Chicago, Illinois, United States #770904

Dear Online Shopper,

Thank you for your posting.We're sorry that you are unsatisfied with your recent purchase.

Please contact us at customer_inquiry@bgeltd.com with your name, address and/or account information and we will be happy to personally inspect whatever it is that you ordered and we will be happy to replace it for you or offer you a full refund. We value you as a customer and want to make sure you have a perfect item.

We look forward to hearing from you.Chris

You May Also Like

The Bradford Exchange - Damaged product The Bradford Exchange "I ordered a Rudolph The Red Nosed Reindeer Cuckoo Clock, it arrived with the figure Clarice broken off. I requested a return and exchange to be shipped. They..." Read more The Bradford Exchange - Non delivery of order The Bradford Exchange "I ordered a ring, 04/22/17, the add claim a 4-6 week delivery time. I how ever have yet to receive my , size 8 & a half , Love Always..." Read more The Bradford Exchange - Shipping Service Review The Bradford Exchange "Ordered a personalized ring on December 14 with a gaurentee it would arrive before christmas. Today is Dec 24 and the ring arrived yesterday! Wonderful service as far as im..." Read more The Bradford Exchange Jacket Review from Buffalo, New York The Bradford Exchange "My son who is in the military and currently deployed recently purchased a fleece and while home on leave discovered it was too big. He did not return it before..." Read more Mattress Firm - Great salesman, lousy mattresses Mattress Firm "Phil Hudson, the manager of the Plymouth, MA Mattress Firm, has been wonderful and solicitously professional, trying his best to get me not only a good deal but a good..." Read more Maaco - *** paint job Maaco "On 8/21/17 I took my car to get repainted and well it had runs in the paint and I had overspray all over the interior of my car white footprints..." Read more Directv - Equipment does not work.  "Known issue" no fix for over 1 year. Directv "1 month ago today we had Dirctv installed. The boxes in our home lose internet connection everyday sometimes hourly. We have called Directv everyday for the last 30 days on..." Read more 24 Hour Wristbands - Lanyards are USELESS 24 Hour Wristbands "I ordered 500 lanyards for one of my good customers from them, and they SUCK! Within days of using them the logos rub off the fabric. Their response is "these..." Read more